امام‌جمعه باخرز گفت: در برهه کنونی برای مبارزه با فتنه دشمنان جهاد تبیین از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در همین راستا تبیین خدمات دولت و ایجاد امیدآفرینی یک وظیفه همگانی بشمار می‌رود.
کد خبر: ۹۵۷۲۲۶۳
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از باخرز، حجت‌الاسلام توکلی در شورای اداری شهرستان باخرز اظهار کرد: وقتی مسئولیت و جایگاه خودمان و یا استعدادها، آسیب‌ها و نقاط قوت و ضعف خود را نشناسیم، هلاک می‌شویم.

 وی افزود: یکی از کارهایی که در این برهه باید انجام دهیم، تبیین خدمات دولت است. لازم است همهٔ تلاش‌ها و دستاوردهای دولت از کاهش فوتی‌های کرونا تا عضویت ایران در سازمان‌های جهانی اقتصادی و دیپلماسی بین‌المللی را بیان شود تا مردم نسبت به دولت و نظام احساس امیدواری کنند.

 توکلی بیان کرد: اینکه عده‌ای می‌گویند رأی ندهیم، یک حرف ساده‌لوحانه و بازی در زمین دشمن است، چرا که جان‌فشانی‌های زیادی برای پابرجایی این نظام انجام شده و خون‌های پاکی نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و عدم مشارکت ما در انتخابات یعنی پایمال‌کردن این خون‌ها و جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران است.

 توفیق اطاعت و بندگی خداوند

 در ادامه مولوی حاج احمد شیخ احمدی امام‌جمعه اهل‌سنت باخرز نیز تصریح کرد: همین که لایق اطاعت و بندگی ذات ربوبی شویم یک توفیق بسیار بزرگی است که خداوند متعال نصیب ما می‌کند.

 وی توضیح داد: تأکید بر اهمیت نقش‌آفرینی و جایگاه مردم در نظام جمهوری اسلامی یکی از مواردی بود که مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با ائمه جمعه سراسر کشور داشتند و رسیدن به تمدن اسلامی را بدون حضور مردم امکان‌پذیر ندانستند.

 شیخ احمدی اعلام کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند شرکت در انتخابات، هم یک حق و هم یک تکلیف بر همهٔ مردم است.

 سکوت برخی از دولت‌های مدعی اسلامی بودن در قبال جنایت رژیم کودک کش اسرائیل

 حسن‌نژاد فرماندار باخرز در جلسه شورای اداری عنوان کرد: امروز برخی از دولت‌های مدعی اسلامی بودن، نه‌تنها در قبال ظلم و جنایت رژیم کودک کش سرائیل سکوت کرده‌اند، بلکه از طریق ابزار مختلف سعی در حمایت لجستیکی و اقتصادی از این رژیم منفور و غاصب دارند که با مبانی دین مبین اسلام در تضاد است.

 وی ادامه داد: امروز کشورهایی مانند عربستان و اردن اجازه داده‌اند تا تجهیزات و کالاهای موردنیاز رژیم اسرائیل از داخل خاک این کشورها انتقال داده شود و کشورهایی مانند ترکیه و آذربایجان نیز حمایت اقتصادی و لجستیک دارند که جای تأسف دارد.

 حسن‌نژاد مطرح کرد: امروز جریان مقاومت نه‌تنها در جمهوری اسلامی بلکه در خیلی از کشورهای اسلامی گسترش پیدا کرده و این نشان‌دهنده بیداری اسلامی در منطقه است.

 فرماندار باخرز بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از شکست در تمام برنامه‌های خود بر علیه انقلاب اسلامی ایران، امروز به‌شدت به دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات و کم‌رنگ کردن این اصل مهم در نظام جمهوری اسلامی است که البته ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات، بار دیگر این توطئهٔ دشمن را خنثی خواهند کرد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار